19 december 2014

Gemivraag cliënten helpdesk

Bij de Gemiva-SVG groep is de Gemivraag cliënten helpdesk van start gegaan. Cliënten helpen daar allerlei soorten vragen te beantwoorden van andere cliënten.

Via een speciale afgeschermde website, kunnen cliënten vragen stellen via beeldbellen, chat, email of telefoon. De helpdesk helpt cliënten naar het zoeken van een antwoord op hun vraag.

De site heeft de volgende technische mogelijkheden:

  • Eenvoudig beeldbellen via hun browser,
  • Apart gebouwde chatfunctie,
  • Aanmaken van account en persoonlijk profiel,
  • Contact zoeken met andere cliënten.

Gemivraag App

Om de site nog toegankelijker te maken voor de deelnemers van de Gemiva-SVG groep, heeft mbWebExperience een Gemivraag App ontwikkeld voor intern gebruik:

  • Voor Apple (IOS) en Android,
  • Beschikbaar in Google Play en Apple’s App store
  • Beeldbellen via tablet of Iphone (alleen IOS),
  • Profiel bijhouden,
  • Chatten,
  • Berichten sturen naar de helpdesk.

gemivraag 2

De helpdesk van Gemivraag is gevestigd in het hoofdkantoor van Gemiva in Gouda. Cliënten bemannen in wisselende diensten te helpdesk en maken goed gebruik van elkaars kwaliteiten.

Geef een antwoord